dumma du...

jag är så sur på min mamma! jag for till heden med emilie och jessica för att öva lite skott, och så sen när vi tänker bege oss hem så kollar jag på mobilen och ser att mamma har ringt mej 5 ggr! ;s sen så ringer hon upp mej, och så säger hon att hon är på sunes och äter där! så jag får ta mej nå rester IGEN! :O då sa jag : då äter jag it nå då!
men jag tror ändå att jag ska gå på palatzo (staving) (a)
sussa

De är tur du får förmedla mellan =D haha

Du kommer hinna äta sååå mycke på sunes att du kommer va spy less en vacker dag =P tur ni har pizzeria nära =)

mamma

men asså!!!!! kan jag rå för att du aldrig svarar på telefonen da ;-)

fia

Men asså!! Jag håller med Carina, svarar man inte i telefon får man skylla sig själv... eller hur ; )

Hoppas du fick dig nå mat!

mamma

mamma

Där ser du, Fia håller med mej :-)

Hi hi