fotbollsdag <3

dagen började inte så bra men jag och jessica gick och lade oss kring halv 11 igår för vi hade cup idag. och så ringde klockan på 6.15. jag stängde av den och så väkte jag jessica. jag sa så här: jessica! inget svar... Jessica! och då sa jessica : jaa! och då trodde jag att hon var vaken men icke det inte. hon sov och hon sa : ja i sömnen. och jag var så himla trött så jag somna om!.... när jag vakna igen så kollade jag på klockan och den var 7 ! ! ! :O och clara skulle komma och hämta oss 7.15!!!!! PANIK!!!! jag sprang och åt och gjorde frillan mm. men vi hann iaf.

våran första match var kl. 9.00. och vi skulle möta Luleå SK. vi vann med 2-0 men vi var inte bra! vi kan mycket bättre än så! nästa match var kl.11.30. och det gick lite bättre. och vi mötte Haparanda, då vann vi med många mål xD 
och så den slutliga finalen ..... vi mötte Lira! och .....  vi vann med ett enda mål!!!  här får ni se en bild på våran fina bukla ;D bloggar senare. hejs<33    /moa 



 våran fina vinnst <33


SAIK ! ostoppbar <33


det bästa nummret! <3