svart på tal

svar på tal

J om : här kommer en snabbis...

fråga : Hej jätte fin blogg! Men varför står det livet utan min pappa? :(

svar : joo, för att min pappa dog när jag var 9 år... jag har ett inlägg om min pappa för kanske ett år sedan, inlägget heter : Pappa... alltid i mitt hjärta <33333333333333333333333

det känns som om ingen tänker på mej när det gäller pappas död..
det känns som alla min kompisar har glömt det.

ps. ÄLSKAR DEJ, PAPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥

ingen vet hur det känns bara den som det har hänt för.



jag ska snart på stan med mammi :) kuligt! hehe, ska fixa mej nu :) hejsss! ♥

puss på däää pappa

SUCIO ♥

Hejsan!

Nu ligger veckans inne & ute lista ute på min blogg, denna veckan handlar det om vilka som är inne & ute i blogg världen. Kolla och kommentera gärna och berätta vad du tycker! Pussar SUCIO ♥

jessica

vill du att vi ska snacka mer om din pappa? vill du att vi ska dra upp de mer? för varje gång vi drar upp de verkar de som om du inte vill prata om de? du svarar ju och så, men du ser då inte ut att gilla de? ...

jessica

jag förstår dej ändå...♥

tvillingmamman

jag beklagar din pappas död :(

Nelly

stackare!! :( men ha en kul haloween!