ps. I love you

jag har aldrig gråtit så mkt för en bok som ikv!!!! och det är en författare som jag verkligen älskar : mamma
jag har aldrig gråtit så här mkt, elr kanske när pappa dog. men aldrig annars! jag grät säkert 30 ggr! och jag överdriver inte, jag tror att det var ganska precis 30 ggr. det är så hemskt, ingen kan någonsin förstå.
det är en bok som min mamma har skrivigt när min lillebror Martin föddes, om hur hans 3 första månader var. ni kan aldrig fatta hur hemskt det var både för mamma, maritn och pappa och mej i ett litet litet hörn! jag har ont i huvudet för att jag har gråtit så mkt. jag är aldeles torr i hela mitt ansikte. jag kan verkligen känna hur jag förstår mamma men det är 1000 ggr så hemskare... stackars martin ♥ som satt fast i slangar hela tiden!! och tänkt nu mår martin så bra idag. jag läste det här för några minuter sen så jag har inte vetat att det har varit så här hemskt som det verkligen var. ååh, skit så tragiskt..

btw : mamma, jag kan inte förstå hur stark du är!!! först allt med martin och det var verkligen inte lite!! du kände dej så ensam och sen dör pappa och du står upp och det ser ut som att du inte känner dej så ensam men det gör du säkert! men jag vill tacka dej i alla dessa år. jag älskar dej omän jag inte säger det jämt men det ska du veta, jag älskar verkligen dej!

sussa

ÅHh VÄRLDENS BÄSTA MAMMA,

Jag får bara tårar i ögonen av att läsa ditt inlägg.



Kramar



ps ja måste komma å hälsa på er när hela familjen är hemma..