hejna kommer att bli roligt

hejsan!
idag på no:n hade jag lite smått damp för att när jag tog upp min no-mapp så hitta it jag mitt häfte som jag måste ha. för att jag måste ju kunna plugga till provet som är tills på tisdag... -.-'''' så jag fick ett helt nytt. men jag hade ju ändå skrivigt en massa saker i det !! och jag behöver det sååå mycket!!!!!!! jag har ingen aning om var det kan vara. vi hade ju no igår och jag minns inte att jag har tagit upp det sen dess.. aja. får väl läsa i boken nä, just ja jag glömde ju boken där i skolan! herregud så dåligt det går för mej idag.
hoppas det inte blir värre för vi ska ha avslutning med laget idag. vi ska spela, elr vad man då säger, lasergame! jihoooow. jag vet att jag är typ sämst men jag har då iaf ha roligt! ;) vi ska även bada jacuzzi. skönt.
hejs ha de! ♥
fy faan så äckligt! hoppas vi inte ska bada med dom här...