bästa dagen på länge

 
Så galet bra onsdag! Jobbade från 10-19 idag. Var i Elof's café med Niklas och Anton. Så jäkla bra team vi var alltså. Kom så sjukt mycket folk eftersom vädret levererade för en gångs skull. Hade fullt upp med att laga mat i 3 timmar typ. Så tidigen gick snabbt. Dock så var det inte så kul att se alla ligga och njuta på stranden medan man själv jobbar.. Men sånt får man ta! 
 
När jag slutade for jag direkt till stan och mötte upp familjen för en middag på pdol. Så himla mysigt. Jag bara älskar att gå där. Vill typ inte sluta gå omkring. Och som avslutning på denna underbara dag åkte jag och Janne speed xxl (↑). Kan säga att jag är höjdrädd så ini bomben men jag satte mej ändå där. Lätt värt att pröva säger jag bara. Åh, bara älskar karuseller. Är som ett litet barn igen.