till dej min fina

 
Då var pdol över för detta år. Det är något man längtar till varje år men detta år så jobbade jag hela helgen men hann ändå träffa trevliga personer och ha en rolig fredagskväll. Hade en trevlig lördagskväll också, for in till stan för att möta upp Jessica och Marcus för att bara vara där ett tag. Sen for jag hem och skötte Nala. Sedan har jag försökt sova ikapp de timmar jag förlorade under helgen då jag började tidigt. 
Min allra bästa vän har blivit 18 år och jag har inte hunnit gratta henne irl än då hon jobbar och jag har fotboll osv. Men imorn!! ♥ 
Hade tänkt dra iväg till stugan för lite lunch sen drar jag och jobbar kväll. Nu är det bara en och en halv vecka kvars jobb sen har jag ledig i drygt en vecka innan skolan börjar om. Så. Jäkla. Skönt.
Måste även säga grattis till er två sötduvor. Ni är allt fina ska ni veta.
 
 
 
Ep

O herregud så hemska bilder!! Men tack bästis!! :D <3