16.01





Fredag så var hela släkten (typ) hos mormor och morfar för att fira deras 50-åriga bröllopsdag. Så himla länge de har varit tillsammans. Helt galet! Det var mysigt och sjukt god mat! Det var catering och det är första gången jag är med om något sånt. Weho. Nämen sjukt gott!!



Lördag så for jag och Maja till stugan över dan och stekte en hammis till lunch. Älskar't. Åkte sedan hem och efter ett tag kom Emelie, Maja och Jessica till mej. Vi käkade en asgod tårta och sedan for vi in till stan för att möta upp ett gäng för att köra bilkurragömma. Hatar verkligen då man aldrig hittar nån... Jag och Jessica hittade aldrig nån så ja. Det var inte så jätteroligt! Men lite rolig var det iaf. 
Söndag gick jag omkring i denna outfit hela dan och på kvällen var det fotbollsträning på heden. Kallt till en början som vanligt. Sen gjorde jag inte så mycket mer! Det var den helgen de.