bild från bröllopet i mars

Hejsan hejsan bloggis. Helgen började väldigt bra med pentryt med Maja och Janne, följt av idolmys resten av kvällen. Agerade chaffis till mamsen också. I lördags, alltså igår, var det partaj med Emelie och Jessica till en början, sedan tillkom det två väldigt trevliga killar vid namn Carl och Oskar. Drack dock inga alkoholhaltiga drycker själv, eftersom jag mår så fruktansvärt dåligt dagen efter. Ibland (oftast) är det helt enkelt inte värt det. Ville ju trots allt väldigt gärna fara till stan idag med familjen och Petter då det är skyltsöndag. Tycker som det är en fin tradition faktiskt, fastän man inte gör så hiskerligt mycket.. Bara går omkring och myser, läs trängs med folk och blir irriterad. En fika hann vi allt ta på Ekbergs också.
 
Hade faktiskt tänkt att vara duktig och börja i tid för en gångs skull med en rapport, så det är var jag ska göra nu. Senare ikväll ska jag införa en söndagsrutin a la Moi (Moa). Den består av ansiktsmask, hårinpakning, skrubb och sånt där + SOLSIDAN = Grym söndag. Brukar vanligtvis få ganska så mycket ångest dessa söndagar faktiskt, så tänkte förebygga ångesten lite. Eller ångest och ångest, vad vet jag om ångest egentligen... Men jag är inte mitt vanliga jag så att säga, helst på eftermiddan/kvällen. Om jag då inför en söndagstradition kan man ju bara inte må dåligt!! I teorin iaf.. Praktiken är nå helt annat har jag märkt.
Jajaja, herregud vilket långt inlägg. Nu ska jag fortsätta med rapporten (som jag just börjat med... Hehe). Hejdå kära vänner.
 
 
Fina vänner är vad ni är.