Gran Canaria here we come

Hörrni, jag måste berätta en hemlis, som inte är en hemlis egentligen. Men JAG SKA TILL GRAN CANARIA!!! Vi far 3o:de december och är borta en vecka. De som far är jag, mamma, majken, moster Marie och kusinen Ida. En riktig tjej-resa! Jag kan inte sätta ord på hur lägligt det där kom. Mamma ringde mig i veckan och sa ungefär
Mamma - jag har en fråga
Jag - jaha, och hur lyder den?
Mamma - vill du följa till gran canaria den 30 december? du får 5 minuter på dig att fundera, ring upp sen och säg om du vill eller inte
 
Herregud, vilken chock, speciellt då mamma ringer och frågar. Hon som inte gillar att åka utomland lika mycket som jag och Majk gör! Så jävla nice. Lite mer motivation att bli klar med allt innan jul nu!! Kan knappt tänka på det för då blir jag för speedad typ. WIii. Snacka om att det kommer bli mååååånga bilder därifrån, håll i er säger jag bara. 
 
Sandra

Åhhh så härligt ❤️❤️

Svar: Jaaa, vi ska verkligen njuta! <3
Moa Edin