Den bjuder jag på

 
Jaa, hörrni, jag har glömt att berätta en sak. Den 13 februari hände det. Det var första gången det hände och ser ni på bilden?! Vilket jävla sår det blev. Nej, men jag ramlade på löpbandet för första gången och skrapade upp ena knät. Haha. Den bjuder jag på. Jag flög inte av om ni tror det, men jag gick av för att hämta nå papper sen så skulle jag bara kliva på det och jag tänkte ju inte att det var igång... Jag vet inte hur jag tänkte alls. Men ena benet for då iväg bakåt. Måste ha sett lite roligt ut iaf. 
 
Imorn är det onsdag och då är det jobb som gäller. Ska vara i förskoleklass i hortlax denna gång, spännande! Förhoppningsvis får jag även göra min praktik där. Sen har jag lite planer på kvällen, ska baka... Haha, det tar aldrig slut!! Torsdag är det ltu som gäller. Sen är det fredag och då kommer Simon hem! Wehååå, det är så tråkigt utan honom här.. Det var min vecka det. Veckorna går snabbt men månaderna seeeegt.