Produktiv dag

 
Idag sedan klockan 8.30 har jag pysslat med detta ↑ Mamma undrar vad som har hänt och det gör jag med. Jag har verkligen fått en bak-period nu när jag har en köksmaskin! Så otroligt händigt och smidigt att ha en sån ska ni veta. Tack än en gång för den, Vera och mamma ♥ Sen tog det väldigt länge att göra dessa ljus också! Gjorde dem under tiden som jag bakade för det tog så grymt lång tid att smälta stearinet. Men till slut så vart allt klart och jag kunde äntligen få stöka bort allt! Vilket också tog tid. Och nu håller jag på att tvätta. Hej och hå! Snaaaart ska jag slå mig ner i soffan och börja titta på någon ny serie. Vilken vet jag inte än.. 
Vera

Men alltså, heja dig vad duktig du är! Och vad bra att maskinen kommer till användning :) Jag kanske borde köpa en till mig själv, då kanske frysen får lite mat i form av bakverk, haha

Svar: Men tack Vera! Jaa, herregud vad den används! :D Ja men absolut, den är verkligen superbra! Hahaha, äsch socker får man i sig ändå ;)
Moa Edin