Symphony

Go kväll på er!
Idag har jag bakat och stökat. Har bakat till Sallys kalas som hon ska ha nu på lördag. Kan bara föreställa mig hur taggad hon är inför det. Som ett brev på posten fick jag en riktigt tråkig mensvärk att försöka hantera. Det slutade med att jag gick och sov i en timme när jag hade bakat klart. Resten av kvällen har jag sett olika teveprogram oså.
Tors och fre ska jag jobba i hortlax och sen så väntar en händelserik helg för mig och Simon. Vi ska på middag fredagkväll och lördag blir det dop i Luleå. Så kul! 
Nä nu ska jag ta tag i att duscha. Hej hopp! 
 
Vera

Tack underbara människa för bakningen! ❤ det blev succé för både stora och små och inte en smula är kvar :)

Svar: Men absolut! Som sagt, det är så roligt att kunna hjälpa till <3 Fina ni! Så bra att det inte blev över nått :D Haha, det är ju ändå bra betyg!
Moa Edin