Mysfredag

Åh, så härligt med fredag! Första veckan av praktien gjord och det känns superbra. Jag trivs verkligen jättebra där jag är nu. Barn och personal känns det superbra med. Men alltså så härligt att ta helg kl 10 idag. Jag fick värsta stämningen när jag kom hem just för att jag såg fram emot att tända lite ljus, dricka mitt favoritte och så vräkte snön ner utanför fönstret. SÅ MYSIGT JU! Det äääär så otroligt nära till julpynt nu hurrni...
 
 
Och ser ni? Nu har vi fixat en glasskiva också! Jag är så himla nöjd med detta bord. Jag får verkligen en adrenalinkick (eller rättare sagt ett lyckorus som Simon rättade mig med) av sånt här, pyssel som man får användning av, som mamma brukar säga. 
Vera

Bästa tiden att bo i lägga är på vintern i mitt tycke :) Då kan man njuta utan att behöva skotta snö var och varannan dag, och vill man få feelings så kan man he sig ut i naturen ❤️ Ni har fixat bordet riktigt bra, snyggt!! Kram

Svar: Haha, jaa men verkligen, inte dumt att slippa skotta :D Men tack så mycket, vi är väldigt nöjda! <3 Ha en bra helg, kram från oss!
Moa Edin