11/10

Igår hade vi examination hela dagen lång. Kom hem med ett trött huvud, mycket mer plugg än så blev det inte. Jag och Maja gjorde middag sedan kröp vi ner i soffan med lite mörk choklad och såg The fall. Nej, ingen fotboll här inte. Vi somnade istället exakt 21.30. Jag älskar att Maja är lika trött som jag för då kan vi gå och lägga oss tidigt. Annars gnäller nästan alltid Simon på mig ;) 
 
Idag är planen att göra bort så många uppgifter jag bara kan. Jag har ungefär 6-7 uppgifter som ska in innan den 18, 23 och 28:de. Jag vill försöka göra bort alla denna vecka så jag slipper denna sista-minuten-stress. Herregud vad jag hatar den men ändå upplever jag den för ofta.. Jag får ju såklart skylla mig själv. Denna vecka är min plan att inte jobba alls, utan att bli klar med alla uppgifter. Det vore så jääääkla skönt. Håll tummarna för mig!