Juletider

(null)

(null)

(null)

(null)

Åh, jag älskar ju julen. Som ni kanske vet. Jag kan knappt hålla mig för allt som ska göras. Julpynta, julbaka en hel del på egen hand men även med Simon (han har lovat att göra ett pepparkakshus med mig), slå in julklappar, julpyssla osv. Listor i mängder. Jag önskar att jag hade ett helt rum endast för pyssel, det hade ju varit rena drömmen alltså...

Jag är snart klar med alla julklappar som jag ska ge till nära och kära. Som vanligt har jag kört mycket på diy-klappar till de lite äldre. Och tro inte att jag brukar vara ute i såhär god tid! Nej nej, alla andra år har jag stressat ganska mycket de sista dagarna inför jul. Inför i år har jag haft en tanke att inte stressa det minsta! I december månad ska jag endast tänka på vad jag vill baka, vad för julfilmer jag vill se och verkligen njuta av julen, vilket brukar bli rätt så stressigt. Men inte denna gång. Snart är det ju bara en månad kvar till första advent wiho 🤶🏻🎅🏼

Det är för övrigt Pinterest jag är inne på mycket nu kring jul. Bilderna ovan är där ifrån. Älskar verkligen Pinterest! Får så mycket inspiration där. Jag vill bara pyssla hela dagen lång.