Julsnack igen...

 
Alltså vad ska jag skriva? Vad gör jag mest om dagarna? Idag har jag inte gjort så jättemycket. Sett himym, vikt några påsar av tapet som jag hade tänkt ha till julklappar, lagat en go kycklingrätt och bakat kladdkaka inför fredagens bjudning här hemma. Farit en sväng till PMU har vi oxå hunnit med. Simon bönade och bad med sina hundvalpsögon om inte jag kunde fixa några julklappar till honom oxå. Bara för att jag tycker det är så roligt så gör jag det. Det är så himla kul att pyssla och fixa (ska försöka blicka tillbaka till hur roligt jag tyckte julen var då jag har barn och allt bara är stressigt, hehe). Som idag då jag vek påsar, de är verkligen inte perfekta men det är ju det som är charmen i det hela. Jag köpte iaf tekoppar med fat på PMU som jag ska göra till ljus. Ni ska få se, det kommer bli sååå fint!