Sommaren 2017

Juni - bestod av studentfirande och examensfirande, midsommar, mycket volleyboll, jag gjorde även mina sista dagar av VFU:n, drog med Maja till blå lagunen, grillade på degerberget OSV. En riktigt härlig månad helt enkelt. 
 
 
Juli - var ju mindre rolig vädermässigt sett. Regn och kallt ända fram till mitten/slutet av månaden. Jag jobbade och jobbade i princip.. Nä men vi var ju på bröllop!! Svinroligt!
Jag + familjen var ut med båten några gånger till jävreholmen och vi var även till stenskär en gång. Väldigt uppskattade utflykter. Träffade Johanna som var upp från Stockholm och Mirre som kom farandes från Älvsbyn. Simon fyllde 24 bast.
 
 
Augusti - har jag varit på två kräftskivor nämligen. En med tjejerna i familjen och en med kompisar. Så himla trevligt alltså. Vad mer har jag gjort? Bakat bullar och jag vet, en del fick mer färg än vad de skulle ha fått... Jag och Simon var bjudna på lunch på mormor&morfars stuga och vem är man om man tackar nej till det? Jag har haft en myskväll med mirre ♥ Och avslutningsvis har jag försökt ta kort på regnbågen som var så otroligt stark! Det bör dock tilläggas att jag satt i en bil då så därför vart det som det vart.