Min dag

Jag började dagen med att vakna av senadrag i vaden. Aj. Jag blir lika förvånad över hur ont det gör varje jäkla gång. Sen blev det frulle och lite farmenmys följt av lite städning, tvätt, handling osv. Sen gjorde jag lunch och gjorde bort en uppgift. Phuuu. Jag skulle säga att detta var en produktiv födelsedag?! Jessica kom förbi en sväng och jag fick jättefina blommor av henne, hon är allt bra hon ♥ Jaa, sen var det dags för middag så jag tog bilen till hortlax, på plats fick jag kramar och presenter av familjen... ↓ Fyra skålar, åtta tallrikar (orkade inte ta ut alla ur kartongen), en ansiktsmask och en rengörare (Foreo!!!) och pengar. Och jag är så genuint tacksam för detta, jag kan bli helt mållös ibland och inte vet vad jag ska säga. Tack, tack, tack för alla gratulationer jag fått under dagen och tack för presenterna. Ni är ba bäst ♥
 
sussa

Ah men Grattis ❤🎈

Svar: Tack! <3
Moa Edin