Mitt egna citronträd

 
För en stund sedan ringde Simon på facetime för att prata en stund. Han är i Sandö och ville säga att de är på väg hem nu. Efter ett tag frågar han "men du, var det där ett citronträd på snapen du skickade tidigare idag? Eller såg jag helt fel?". Han såg så rätt. Nu har jag mitt alldeles egna citronträd :D :D :D 
 
Igår fick jag ett samtal om att jag skulle komma till munksund för att hämta någonting stort, sagt och gjort. Världens bästa munksundsfamilj har jag. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig och om jag blev chockad? Ja. Herregud vad chockad jag blev, och glad såklart! Säger det igen, tusen tack bästa ni ♥ Nu behöver jag bara köpa en stor kruka som den kan stå i, och bara vara vacker. 
Vera

Munksundsfamiljen har ju världens bästa Moa så det är win-win ❤️

Svar: <3<3<3
Moa Edin