Ovan att sova med barn

Update efter natten på jobbet. Somnade kring 00.30 och skulle som sagt upp 5.30. Jag vaknade flera gånger i timmen också. Ja herregud vad jag sover dåligt där. Jag är så ovan att sova med barn och jag får panik och vaknar så fort de rör på sig eller hör att de andas konstigt. Haha. Jag som i vanliga fall sover så pass hårt att mamma tror att jag inte kommer höra mina framtida barn när de gråter osv på nätterna. Hon är ju såklart inte allvarlig när hon säger detta. Det kommer nog gå hur bra som helst, jag är säker på att jag kommer vakna ;) Iaf nu när det är andra barn jag har ansvar för. Jag tror det krävs att jag sover där lite oftare för att jag ska bli van och kunna slappna av mer. Jag ska nämligen sova där hela helgen. Så det blir spännande att se hur trött jag är på söndagkväll. Det blir nog bra det!