- Gammelrosa -

 
Alltså rosa. Jag har länge varit ett stort fan av rosa men jag har inte vetat vilken nyans av rosa som jag gillar mest. Nu har jag kommit fram till den rätta färgen för mig: gammelrosa! Alltså herreguuuud, så snyggt det är. En färgklick på kuddarna som kan piffa upp den gråa soffan men inte för mycket färg.
Ett snyggt nagellack på naglarna men som sagt, inte något som drar till sig allt för mycket uppmärksamhet.
 
Tycker verkligen det är så jävla snyggt, kanske en trend det med? Jag vet inte men jag älskar den färgen. Köpte nyligen dessa två necessärer på Åhléns då mina andra har gått sönder efter många års användande! Nagellacket har jag haft ett tag (1 år..) meeeen vill inte sätta på nagellack på ickeexisterande naglar. Nu kommer det till användning, äntligen! 

Idag kring 17 kommer Miriam hit från Älvsbyn och herregud vad jag har saknat henne. Det är en sån mysig och godhjärtad vän, en sån som alla borde ha i sitt liv ♥ Ibland väldigt glömsk och virrig men så älskad. 
Innan hon kommer ska två punkter på to-do-listan vara stryckna. Handla och städa.