Alla ord är för fjuttiga

 
Du vackra människa, innifrån och ut. Detta är så orättvist.
När jag och mamma pratade om pappa när jag var mindre sa mamma till mig att Gud behöver de allra snällaste och omtänksammaste där uppe, därför behövde han sno pappa från oss. Och kanske behövde han Monica också. Jag kommer ihåg när hon erbjöd sig att skjutsa hem mig ganska ofta när jag hade varit hos Jessica och skulle gå hem. Det var inte speciellt långt men jag var väldigt mörkrädd även fast jag var gammal nog. Jag var såååå tacksam för att jag slapp gå förbi en viss väg som jag ibland sprang förbi bara för att ha det bortgjort. Jag kommer ihåg en gång då jag fyllde år, jag fick en hembakt limpa av Monica som var såååå god. Och så himla söt som ger mig en limpa då jag fyller år. Älskade Monica. Och min älskade vän. Önskar att jag kunde göra någonting. ♥
J

Hon var nu den gladaste och goaste mamman som tänkte på alla andra ❤️ Tack för så fina ord bästa vän❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Moa Edin