Gläd dig åt livet min vän, den dag som gått kommer aldrig igen

ÅHERREGUD vilket uppehåll jag haft. Det känns som att det var evigheter sedan jag gjorde ett inlägg här. Det är det ju oxå... Vad har jag gjort sedan sist då tänker ni. Kanske varit utomlands i två veckor? Eller haft ledigt utan att ha haft en tanke på bloggis. Nej, så är inte fallet. Jag jobbar ju på nordea på dagarna 8.30-16.30 varje vardag. Och de senaste två helgerna har jag även tagit på mig jobb på nattis. Inte för att jag känt det behovet av att jobba så mycket, men för att de verkligen behövde vikarier. Så snäll som jag är har jag ställt upp på de flesta pass. Och givetvis, under dessa två veckor har det varit hur fint väder som helst... Jag bara hoppas att de fina dagarna inte är slut, för nu är jag ledig alla helger. Vilket jag tycker att jag förtjänar!! 
 
I skrivande stund befinner jag mig på jobbet (nattis) och har just satt mig till rätta i soffan. Här blir jag nån timme, sedan är det sängen som gäller. Har varit ofantligt trött idag på jobbet (nordea). Haha. Så en tidig kväll blir det för mig, sedan hoppas jag på att få sova relativt bra inatt. Har väldigt svårt att slappna av när jag sover med barn... Aja, det blir bra! Lite sömn har ingen dött av.