Sista dagen innan vi far

 
Imorn far vi!! Jag är sååå taggad på att fara iväg!! Känns nästan lika roligt som om vi sku fara utomlands, okej, kanske inte riktigt samma känsla... Vem försöker jag lura? Men är det sol i fjällen och familjen är samlad, det är tipp topp. Det kommer högt upp på min nu-mår-jag-som-bäst-lista. Jag hoppas verkligen på sol denna vecka. Förra året var riktigt katastrof faktiskt... Det bara måste bli bättre. Men nog om det.
 
Igår bakade jag och fixade lite ugnspannkaka som jag tog på mig att göra. Sagt och gjort. Nu idag är planerna att packa (näää, jag är absolut inte ute i sista minuten..), hämta ut astmamedicin och göra klart en skoluppgift som jag inte börjat på! Det ska väl gå? Skoluppgiften är inte så stor så jag hoppas det inte tar heeela dan. Oh, juste, ska baka lite bröd också... Okej, nu måste jag sätta igång om jag ska hinna allt detta. 
Mamma

Gulle dä ❤️