TB

Haha, tänkte att jag visar mina hårresor jag har haft, inte särskillt många men kan vara kul att titta på! 
 
Väääldigt länge sedan.. Jag trivdes dock grymt bra i rött hår minns jag! Hahaha, snacka om fotbollsfötter... ↓ (sommar 2012)
 
Här var jag typ brun/röd-hårig, nån blandning.. ↓ (mars/april 2015, tror jag...) 
 
Väldigt mörkhårig ↓ (Valborg 2015)
 
Detta var inte så länge sen, snart två år sedan var jag sugen på blont för första gången i livet ↓ (tidig vår 2016)
 
Här fick jag nån flipp och körde riktigt spontant på rosa hår! Det blev dock vädligt kortvarigt men trivdes i det oxå ↓ (vår/sommar 2016)
 
Sedan dess har min plan varit att spara ut håret tills jag har min egna hårfärg i hela håret.. ↓ (julen 2016)
 
... Det har tagit ett bra tag (sommaren 2017) ↓ Man kan se lite lite ljust som fortfarande är kvar längst ner på vänster sida.
 
Och nu är det äntligen hela håret min egna hårfärg! Haha, vi får se hur länge jag tänker ha det såhär innan jag blir less. Men jag tycker ändå jag har hållt mig länge från att göra nå denna gång! ↓