Det är mycket nu

Igår hade vi vår första handledning med exarbetet. Jag känner så mycket inför detta arbete. Är otroligt nervös, spänd, taggad... Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig då jag aldrig tidigare gjort nå liknande. Lärarna har verkligen lyckats skrämma upp mig. "Det kräver blod, svett och tårar!"... Det de säger brukar jag vanligtvis ta med en nypa salt men inte denna gång av någon anledning. Men det kommer nog gå bra, jag vill tro det. Idag är första "skrivdagen" och den har gått bra. Jag känner ändå att vi ligger bra till i det häktiska schemat. Och mer häktiskt kommer det bli. Men det är bara att ta tjuren vid hornen. Vi ska bli klara i januari. 
 
Och min bildbrist är total... Jag gör inte mycket annat än pluggar här hemma så det blir väldigt lite fotande. Nu ikväll måste jag ta tag i att skriva klart mitt personliga brev då jag ska söka tjänst, oherregud vad spännande det med!! Tänk att ha fast jobb... Gud, så sjukt. Haha. Väldigt många tankar och funderingar som snurrar i skallen.