Jäkla MesMoa

 
Jaha, då har hajn lämnat mig än en gång. Lika jobbigt varje gång... Haha, jag slutar aldrig förvånas över vilken jäkla mes man är. Men hurrni, detta är sista gången han är borta! Eller ja, han ska ner 4 dagar i januari också... Men detta är sista gången han är borta i nästan två veckor. Det ni! 
 
Idag har jag pluggat ca 8h och fler lär det bli. Jag säger då det. TUR jag bara har mig själv att ta hand om. Jag är inte alls avis på alla som har en familj att ta hand om i tentaperioder. Och speciellt den här gången. Jag kan sitta och plugga precis när jag vill och det är så oroligt skönt. Jag har det nog svårt med studierna. 
 
Just nu sitter jag och funderar på när det är okej att julpynta. Jag sitter i vardagsrummet nu och ser att min granne har hängt upp en jul-ljusslinga. Hmm... Jag är ju riktigt sugen på att börja jag med, men nä.. Det känns alldeles för tidigt. Förra året väntade jag ändå en månad till. AJA. Snart är det julpynt i alla fall.