Fredag

Jaaaa! Äntligen är det fredag. Jösses vad efterlängtat! Jag och Sofia har precis skrivit klart två arbeten som skickades in för några minuter sedan. Väldigt skön känsla. Min bil gick igenom besiktningen imorse (efterkontrollen alltså... Så lätt ska man inte ha det)! Bara en sådan grej. Sedan har jag och Janne hämtat mina vinterdäck som jag beställde förra veckan. Jag har lunchat med Sandra och mamma. Det är lyx för mig. Jag måste passa på nu eftersom jag aldrig kommer att kunna luncha på vardagar i framtiden när jag har jobb. Men helger finns ju tillgängliga för det. Simon är i skrivande stund på väg hem från Sandö!!! Gu vad jag ska krama honom. Älskade människa. Alltså, vilken dag! Ska ta och göra mig nå middag sen byta om till mjukiskläder för nu är det fredagsmys som gäller. Vi ska helt säkert se idol och mysa. Gla fredag på er.