Müsli

 
Jag vaknade 9.30 av mig själv vilket betyder att jag sov i 11 timmar. Alltså vad är det för fel på mig?! Jag har ju alltid varit noga med sömnen för att jag är så otroligt trött av mig. Men någon gräns får det ju vara kan man tycka! Man kan tro att jag ligger på underskott gällande sovtimmar på vardagarna, men icket, sover typ alltid 8h/natt. Och på helgen drar jag till med 11h, mm, det är ju normalt. Ja, jag är väldigt trött och kan sova väldigt länge om jag inte ställer någon väckare.
 
Jag klev iaf upp, kastade i mig frulle och sen drog jag till PMU och reprisen med mamma där jag fyndade bland annat tre små vaser, två burkar, en spegel m.m. Väl hemma tog jag tag i att göra 2 liter müsli, hehe. Sen hällde jag müsli i de två burkarna jag köpte på PMU för att ge till janne som en tack-gåva. Han har hjälpt mig med bilen då den behövdes laga och beställa vinterdäck osv. Jag är så glad och tacksam att han hjälper mig så mycket! ♥ Dock så blev det över ganska mycket, ja, som sagt, jag gjorde ju 2 liter så.... Men det gör absolut ingenting, det var länge sen jag hade flingor i mitt fil så nu har vi så det räcker ett tag! Två flugor i en smäll, älskar det.
Nu måste jag ta lunch... En smula sent men vad gör det om hundra år? Ikväll blir det sällskapsspel med vänner, Settlers of catan såklart.