Update

Oj, vad blandade bilder det blev nu men jag tänkte berätta vad jag har gjort den senaste tiden. Och speciellt förra veckan då både jag och Simon var lediga. Som jag skrev i något inlägg sen, fick vi ett ryck där vi började kolla över sovrummet, speciellt, lite mer och bestämde oss för att flytta nån möbel. Vi beställde nya posters och tavlor, vi köpte lite mer krimskrams att ställa på fönsterbrädor osv. 
 
En dag fick jag mot förmodan med mig Simon ut till skogen för att plocka lite blåbär. Det vart inte så jättelyckat men en trevlig stund fick vi allt (jag for dock själv till mormor och morfars stuga två dagar senare och där fanns det myyycket blåbär!). 
 
Sällskapsspelet Settlers of Catan har vi verkligen fastnat för och det brukar inte vara svårt att hitta folk som vill spela, vilket är trevligt ju. Myskvällar med en massa ljus tända och se antingen idol/valdebatter/ngn serie. Nu har jag och Simon sett alla avsnitt av How I Met Your Mother. Riktigt besviken på slutet men jävlar vilken serie. Lätt topp 3. Nu funderar vi på att se Friends eller Modern family.. 
 
I lördags var jag och tjejerna och åt på tages, sen gick vi hem till mig för att förkröka lite och därefter ut på krogen. Jag kommer seriöst inte ihåg sist jag var ut på krogen... Haha, nej men krogen känns inte alls som min grej längre. Jag vet inte om den nån gång har känns som min grej men nu känns det tydligare än någonsin. Jag känner mig tillfreds med det iaf. Vi hade en riktig tjejfest just för att Lisa och Jarrod snart flyttar till Australien och blir där ett bra tag. 
Och igår hade vi avskedsmiddag på Pinchos för Simons syster Sofia som ska lämna landet och fly till USA i nio månder. Där blir det studier och en resa för livet. 
 
(null)
(null)
(null)
(null)