Min älskade Simon

 
Alltså.... Jag blir helt varm i hjärtat när jag ser dessa bilder på mig och Simon. Min älskade Simon. Nu ser det ju dock ut som att vi har gift oss, men så är fallet icket, tyvärr. Det är ett tag bort.. 😢
 
 
Det är iaf en fotograf vid namn Emelie Berglund som har fotat dessa bilder. För två veckor sedan la hon ut på sin instagram att hon sökte ett par som kunde ställa upp som modeller och paret skulle få dessa bilder som tack! Jag har pratat om detta och pikat Simon ganska länge att någon dag ska vi också ta fina bilder med varandra, så när detta kom ut var jag snabb med att visa det till Simon. Och snäll som han var gick han med på det!!! Trodde aldrig jag skulle få med honom, haha! Han förvånar mig än idag. Han sa att detta var min julklapp, examenspresent och födelsedagspresent... En väldigt bra present skulle jag säga ❤
sussa

Vilken toppen present , å super fina 💗

Svar: Tack så mycket 💕
Moa Edin

Mamma

Ni är så fina ❤️ Å du måste ha lyckats hitta den snällaste av män 😍

Svar: Tack mamsen ❤️❤️❤️ ja, han är bäst!
Moa Edin

Svärmor

Ni är så underbara båda två, som gjorda för varandra! ❤️❤️ Och bilderna, ja vad ska man säga?! Nä det finns inga superlativ som är tillräckligt stora ❤️

Svar: Men älskade svärmor!! Vad rörd jag blir när du skriver som du gör🥰🥰🥰💕❤️
Moa Edin