- Make sure you are happy in real life not just on social media -

Vad tror ni om denna rubrik? Såg en video som Simon skickade till mig för någon timme sen och jag blev så tagen. Även fast det kanske är överdrivet så kan jag inte undgå att reflektera kring hur mycket sanning han faktiskt talar. Dagens reflektion, that's for sure. 
 
Igår skrev jag faktiskt en hel del på min rapport, tvättade och röjde undan här hemma. Så lite fick jag allt gjort. Och idag är det det enda som stått på schemat. Rapport. Och nu äntligen har jag skickat in den!!!! Herregud, vad skönt. Dock, ingen vila ingen ro, imorn börjar exjobbet. Hahah, ååååh det har man ju längtat till. Jaja, skönt att börja med det så det tar slut nån gång! 
 
 
Åh, fick syn på denna bild i arkivet och var tvungen att lägga ut den. Älskade morfar, broder och mamma som flippar brugare ♥