15/10

 
Men kolla så vackert träd!! En riktigt fin höstfärg.
 
Igår... Alltså... Jag måste bara berätta vilken härlig söndag jag och Simon hade igår. Det var ju så galet varmt för att vara den här tiden av året. Graderna visade på +20!!!!!! Alltså helt galet ju. Tydligen så har det inte varit såhär varmt i oktober månad på 140 år. Det säger mycket det. Vi handlade iaf på Willys (för ovanlighetens skull, eftersom vi har ungefär 100 meter till Coop så blir det rätt mycket handling där) sen så satte vi oss i solen och åt lunch utan att behöva ha på sig någon jacka. Så underbart det var. Det var verkligen en stund som både jag och Simon uppskattade jättemycket. 
 
Lite senare for vi både till Simons farmor och farfar, och sen vidare till hans pappa och Eva. Man får allt passa på när Simon för en gångs skull inte har jour! När han har jour måste han kunna befinna sig på räddningsstation inom 8 minuter och då kan vi varken hälsa på mamma å janne eller Stefan och Eva eftesom det är för långt bort. Men igår fick vi till det! 
 
Men idag vänner, hade vi vårt sista litteraturseminarium. Haha, känns så konstigt!! Vi har ju såklart många andra moment kvar men inga fler seminarium, någonsing!! Förhoppningsvis, man vet ju aldrig om man läser nån kurs eller utbildning på senare år. Men jag är rätt säker på att det kommer dröja isf.
Jag hoppas ni också hade en fin måndag!
Eva

Det är så roligt få se er! Livet rullar ju på i en snabb fart så det gäller hitta stunderna. Kram på er och lycka till i slutspurten på utbildningen.