Han som inte gillar att baka

Igår efter tre någon gång blev jag och Simon väldigt produktiva. Vi gjorde ingenting fram tills dess. Vi sov länge och tog en sen frukost följt av tevetittande. Efter tre någon gång kom vi på att vi skulle baka bullar. Hur gick det då? Under våra snart tre år tillsammans har jag (som den bak-människan jag är) bakat med Simon ungefär en gång.... Haha, man kan iaf sammanfatta det som att han inte har fallit för detta med bakning som jag. Vi satte igång med att han läste vad jag skulle göra och ungefär där slutade vårt gemensamma bullbak. Simon övergick till att rensa i skafferiet och när han ändå var igång så började han ändra på hyllplanen osv. Och jag fortsatte bakandet. Vid 20 var allt undanröjt och jag var helt slut, haha. Men nu har vi bullar och fint i skafferiet!! Sikken dag. 
 
 
Jag hittade väldigt små formar så jag gjorde lite minibullar också! Haha, tänker att detta är något för Pinchos att ta efter 😃