Tisdag

Och hur tror ni det gick att sova inatt då?? Jag vaknade flera gånger av att Simon snarkade... Jag brukar i princip aldrig vakna av det men igår så passade det sig. Men men, så kan det vara! Nu ska jag sluta gnälla här. Idag hade jag lektion från 8-12 sen har jag gjort lunch och sett lite youtube. Har sen dess börjat på en inlämning som ska in på torsdag. Så det är vad jag gör nu. Simon är duktig och jobbar han. Något sånt kommer jag inte prioritera alls nu i höst, jag är nog stressad som det är. Jag vill lägga 100% av min pluggtid och energi till examensarbetet och förhoppningsvis kommer den prion leda till att jag är helt klar i januari! Woho. Nä, nu måste jag återgå till plugget.
 
Nedan ser ni före- och efterbilder, det är kaos på min sida av rummet. Litteratur och pysselgrejer överallt! Men så tar man någon minut och röjer lite kan det hända grejer. Tillfredsställande nanting.