Andra veckan gjord

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då var andra veckan av 4 gjord. Det känns faktiskt både och att ha semester. Det är väldigt härligt att vakna upp när man vill och vara uppe hur länge som helst bara för att man kan, nog för att jag ändå går och lägger mig kring 23-00. Gillar som sagt inte att vara uppe för länge. Däremot gillar jag känslan av att kunna vara uppe länge. Samtidigt som det är härligt tycker jag semester är ganska överskattat på något sätt. Kanske för att vädret har varit piss hittills och lär fortsätta såhär... Men det är det man väntar på hela året och ändå är det inte så härligt som jag trodde det skulle vara. Hade det varit sol och varmt hade jag förmodligen tyckt helt annorlunda, haha. När det är såhär dåligt väder kan jag faktiskt lika gärna jobba. Men men, nästa vecka ska jag jobba en vecka för att sedan vara ledig en vecka till. Det blir bra det.