mot stugan

hej, ska snart fara till stugan ;) och då menar jag snart!!! typ på en timme! jag har ju inte trådlöst så jag kan inte blogga när jag är där... men jag ska ändå ta med mej datorn ;D
åå, nu ropar mamma att jag måste komma och äta frukost!
vi ses!
jessica

jaha, men om du skriver så som du känner måste du ju ha en anledning vrf du inte tkr om att vi inte snackar om de så mkt? och du behöver inte skriva "jag skriver som jag känner" för jag tror att jag har förstått de då du har skrivit de i varje komentar?? och jag skrev komentaren från början för att de lät som om du inte tyckte att de var bra att vi inte snackade om de? för mej spelar de ingen roll för jag är väl den som har snackat mest om de av dina kompisar? jag vet att du inte är nå känslig om folk frågar, så de är ju helt upp till dej. Men jag skrev så bara för att jag undrade/undrar om du vill att vi ska snacka om de, vilket du vill för du skriver att du tror att vi har glömt med punktar bakom...?

emma

vad sysslar du med denna lördag? (:

ellen

fin blogg! allt bra med dig? :)