en rolig dag/kväll/natt hos den läskiga emelie

jag vaknade kring 13.10 :o fast då är det ju bara 12.10, jag har till och med kommit ihåg att man skulle ställa om den kanske för att jag it ville att den skulle vara så mkt aja.. haha, lite mindre iaf :D
här sitter jag då i morgonrock och äter min frukost som består av två limp-bitar med skinka på och även en festis sen jag var sjuk. och efteråt ska jag ta två dumle godisar ;-) här kommer några bilder som är från jessicas blogg!
från vänster: jag, frida, jessica och linnea
linnea och jessica
gruppfoto övre raden från vänster: jag, frida, emelie kolla in EMELIE!!!! :o fatta läskiiig
nedre raden: jessoca och linnea
jag och frida, om ni undrar vad vi är så är vi björnligan i kalle von anka ;-) ↓
hahaha, kanske inte så lika men vi försökte :D
jag och jessica :)