Glad påsk!

Nu är jag klar med uppgiften och det känns så förbaskat skönt. Nu vet jag att jag kommer njuta till max utan att ha dåligt samvete för att jag har plugg att göra! Åååååh, så skön känsla. Jag har hunnit hämta ut medicin och nyss började jag med packningen också. Jisses, vilken go känsla jag har nu.. Trodde jag skulle behöva sitta tills ikväll med denna uppgift, men ICKET!! Haha.. Ibland är det svårt att uppskatta tid på inlämningar. 
 
Simon for förbi munksundsfamiljen tidigare idag och kom hem med detta ↓ Snacka om vardagslyx. Att få hem fina och goda ägg, och ett godisägg. Tack gulleni ♥♥♥ 
 
Och glad påsk på er!
 
Vera

Vi älskar er, våra fina ”storbarn” ❤️❤️ Klart ni oxå ska ha ägg, det blir man aldrig för gammal för :) Ha en riktigt skön påsk och hälsa Hortlaxfamiljen och övriga nära och kära som kan tänkas vara i fjällen. Kram på er

Svar: Vi älskar er oxå!! Massor! <3<3<3
Moa Edin