♥♥♥

Det känns som igår jag bodde hemma och man hörde buller och bång från garaget. Jag vet inte hur många gånger jag svor för att teven laggade sönder pga en viss bror som skruvade i skotern och testgasade lite. Jag vet inte hur det kunde bli så men irriterad var ju bara förnamnet på hur jag kände. Ibland var det bara att ge upp, lika bra att göra något annat istället för att bli arg haha. Och till ni som tänker "men varför gick du inte ut och sa till honom?". Tyvärr så hjälpte det inte att gå ut och klaga. Det är ju min bror vi snackar om, hans kommentar hade varit "jaha, och? Synd för dig" Dennis levde och andades skoter och motorer. Så är det bara. Och jag saknar honom så otroligt mycket. Den retstickan. 
 
Mamma

❤️❤️❤️

Svar: <3<3<3
Moa Edin

sussa


Svar: <3
Moa Edin

Sandra

❤️❤️❤️

Svar: <3<3<3
Moa Edin