De senaste dagarna






Firade mors dag på många ställen som sagt. I onsdags tog jag och Simon cykeln till strömlida och gymmade på utegymmet. Igår var jag ledig och Simon jobbade (som vanligt när jag är ledig...) så jag for ut till stugan en sväng och sedan spenderade jag några timmar i köket. Biskvier och chokladbollar. Har fått en dille på chokladbollar nu... Det är ju så otroligt enkelt och samtidigt vansinnigt gott.

I helgen är Simon äntligen ledig (!!!) och det ska bli så skönt och roligt att få spendera så mycket tid tillsammans. Vi har bland annat planerat att ha en spelkväll med kompisar och myskväll en annan kväll. Vi ska fara till Luleå för att besöka Simons pappa och bonusmamma. Detta har vi inte kunnat göra då Simon antingen har jobbat kvällstid eller så har han haft jour... Men nu äntligen! Så det var den helgen det. Hoppas ni oxå får en bra helg!