16.18

Okej, känner att jag måste blogga. Hade en väldigt rolig kväll i lördags då jag Jessica och Emelie gick ut. Tyvärr kunde inte clara vara med oss hela kvällen.. Men det gick bra ändå. Igår gjorde jag inte mycket. For till Clara på kvällen. Trevligt trevligt. Idag har jag varit med Jessica och vi har börjat se en ny serie... Den heter Black list. Kan ju säga att de två första avsnitten var grymt bra! Ingen "tjejserie" för en gångs skull. Det har bara kommit ut två avsnitt än så kan inte se nå mer tyvärr.. 
 
Ska snart byta om för ett gympass! Hör och häpna. Jag ska träna! Kommer säkert hända något men en liten stund har jag ju fått vara glad iaf. Vi börjar om med starträningarna idag så nu är det bara att köra om jag nu inte stukar mej igen vill säga. Nä, nu ska jag inte vara negativ! Hejn kommer bli så bra såå.