Bästsyrran

 
Hela helgen har vi bara myst, myst och myst! Det har varit så mysigt. Haha, nämen Maja har bott hos mig under helgen då min andra halva är borta (men snart kommer han hem!!!). Det jag och Majk har gjort är: tränat, pluggat, ätit, gått på stan en sväng och det vi mest har lagt vår dyrbara tid på är.... PRISON BREAK. Detta är andra gången jag ser denna serie, men jag såg inte klart den och det var ett tag sen så jag kände att jag lika gärna kan se den igen. Den är ju så bra! Maja är också helt fast. Vi är redan på avsnitt 19! 
 
Det är nå speciellt med att se serier tillsammans med någon. Jag och Simon ser jättemånga samtidigt, många svenska serier som kommer ut en gång i veckan. T.ex. mästarnas mästare, superstars och mästerkocken. Nog för att de tar slut snart, elr har gjort. Så vi har börjat titta på Sons Of Anarchy. Jag är inte lika fast i det som prison break men hoppas det kommer.