Dagens lista

Bästa med veckan som var: Att jag börjat köpa lite julklappar, så skönt att vara igång med det så jag slipper tänka på det senare. Hatar verkligen att stressa med julklappar.
 
Detta tänker jag mycket på: Hur skört livet är... Kanske låter klyschigt men jag tänker verkligen på det varje dag. 
 
Dagens mysigaste: Att se idol och få tända massa ljus!! Herregud vad mysigt det är. Älskar hösten pga allt mys!
 
Dagens kläder: Svarta jeans och en vanlig tröja på det. 
 
Dagens mående: Lite upp och ner, det har varit en typisk måndag där mycket har gått fel men nu på kvällen har det gått bättre.
  
Dagens borde: Städa.... Skura speciellt!! 
 
Dagens beroende: Falu hårdbröd...
 
Dagens längtan: Längtar så otroligt mycket till helgen, för då har jag som sagt 1 vecka ledigt. Ååååh, så skönt det ska bli!