Dennis i ett nötskal

 
Hittade den här bilden någonstans i min härliga sörja av alla bilder som jag knäppt. Detta är då en snap som jag tog för något år sedan och jag tycker bilden är så klockren! Dennis var väldigt ofta i garaget hemma i hortlax och skruvade, donade och fixade. Och då man fick se honom var då han kom in för käk. Eller då man skrämde honom så att han sket ner sig genom att kasta en snöboll på rutan som var precis framför honom. Det var roligt. 
Men den här bilden iaf, han står nästan i kylen för att se in och säger "hittar man nå mat", som så många andra gånger förr. 
Sandra

Så saknad älskade dennis❤️💔

Svar: Jaa.. Så saknad <3<3
Moa Edin

Mamma

Älskade unge ❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
Moa Edin

Mamma

En bild som säger mer än tusen ord ❤️💔

Svar: Jaa, tycker jag oxå <3<3
Moa Edin