En höstdag som denna

Lördag idag vänner. Jag har inga direkta planer mer än att byta till vinterdäck på bilen. Det kändes som att man nyss satte på dem. Tiden den går så fort... Men hellre det än att det går sakta. Uppskattar att det går fort faktiskt. Sen kommer det säkert en dag då jag inte uppskattar det, haha. Jo, men juste, plugga är verkligen något jag behöver göra. Åh, så himla tråkigt!! Men det måste göras.
På morgon har jag beställt lite julklpappar och doftljus till mig själv. Tyckte mig behöva några ljus. Jag vill ju försöka bli klar med alla julklappar nu egentligen, men eftersom jag ofta gör ätbara saker vill jag inte göra det nu och sen låta det stå i mer än två månader... Det känns inte så fräscht. Så problemet är ju att jag ändå har ganska mycket att göra när det närmar sig jul. Hmmm, svårt det där.